', peelImage : 'http://rozup.ir/up/nightskin/Documents/peel_image.png', clickURL : 'http://danestanivasargarmi.parsiblog.com/', gaTrack : true, gaLabel : '#1 Stegosaurus', autoAnimate: true, debug : false }); });
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

سریال Archer

 

منتشر کننده فایل: فردا دانلود
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
8?8/10 از 85,781 رای
امتیاز کاربران : 8.4/10 از 83 رای
 

زبان : انگلیسی
کیفیت : 480p – 1080p
فرمت : MKV
حجم : 100 مگابایت
محصول : FX
ستارگان :  Judy Greer, Amber Nash, Chris Parnell

 

کارگردان :  Adam Reed
وضعیت: در حال پخش ( 2009 – )

 

در این سریال همه ی ویژگی های یک انیمیشن خوب وجود داره. کاراکتر اصلی Archer یک جاسوس حرفه ای است که با شوخ طبعی خاص خود تماشاگر را جذب خود میکند. سبک اکشن-کمدی آن همیشه باب دل تماشگران بوده . شخصیت َArcher با جذابیت خود توانسته در مرکز توجه منتقدین سریال ها قرار بگیرد…

سریال The Big Bang Theory

دانلود فصل دهم سریال The Big Bang Theory
  • امتیاز : 8.4 از 10
  • نام لاتین : The Big Bang Theory S10
  • ژانر : کمدی
  • محصول کشور : آمریکا سال 2007
  • کیفیت : 480p
  • زمان : هرقسمت حدودا 25 دقیقه
  • کارگردان : Chuck Lorre, Bill Prady
  • بازیگران : Johnny Galecki, Jim Parsons , Kaley Cuoco

 

خلاصه داستان :

«لئونارد» و «شلدون» دو دانشجوی نخبه فیزیک، اما بسیار ضعیف در روابط اجتماعی هستند که با هم زندگی می کنند. ماجرا از جایی شروع می شود که دختری بنام «پنی» همسایه ی آن‌ها می شود، و به آن ها نشان می دهد که چقدر درمورد نحوه ی زندگی در خارج از آزمایشگاه کم می دانند…

 






تاریخ : سه شنبه 96/2/12 | 8:11 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()

 

دیروز جسد کُری مونتیث سی ویک ساله و ستاره مجموعه « Glee» در هتلی در شهر ونکور توسط پلیس پیدا شد.پلیس اعتقاد دارد این بازیگر سی و یکساله زمان مرگ تنها بوده است.دوربین های مدار بسته هتل نشان داده که او تنها به اتاق خود بازگشته است.مونتیث بارها به خاطر مشکل استعمال مواد مخدر /الکل به بازپروری مراجعه کرده بود و احتمالا علت مرگ او هم استعمال مواد/الکل بوده است.اما جسد باید کالبد شکافی شود و گزارش آن منتشر خواهد شد.مرگ این ستاره جوان برای سینمادوستان شوک بوده است. بسیاری از از دوستان او در عرصه سینما و موسیقی در صفحات شخصی خود از مرگ این بازیگر جوان ابراز تاسف و حیرت کرده اند .


http://files.cinemacenter.ir/images/gr0q6s65k4vxlv6rpe4.jpg

 

 






تاریخ : چهارشنبه 96/2/6 | 7:31 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()

کیفیت آبی که می‌نوشیم یکی از مهم‌ترین عوامل در سلامتی ماست، و معمولاً آبی که به‌دست ما می‌رسد به دلایل مختلف از کیفیت بالایی برخوردار نیست.
 
یک شرکت فعال در عرصه فناوری‌های نوین یک بطری هوشمند را تولید کرده است که شمارا قادر می‌سازد حتی آب رودخانه را هم قابل‌خوردن نمایید.
 
با این بطری تنها کافی است بطری را تکان داده یا انتهای آن را چند بار بچرخانید و منظر باشید دستبند هوشمند سلامت آب را به شما اطلاع دهد.
 
بله این بطری آب دستبند هوشمندی نیز دارد که با فناوری بلوتوث کارمی کند و به‌جز نشان دادن وضعیت آب، میزان فعالیت روزانه شما و همچنین تعریق بدنتان را اندازه‌گیری کرده  و میزان آب موردنیازتان را اندازه‌گیری  و حتی زمان مناسب برای نوشیدن آن را نیز یادآوری می‌کند. همچنین این دستبند کارکرد ساعت مچی را نیز دارد.

همچنین این بطری یک نرم افزار برای گوشی های هوشمند نیز دارد که اطلاعات دقیق تری را نیز ارائه میدهد.
لیوانی که تصفیه خانه همراه شماست + فیلم
همان‌طور که گفتیم فیلتر تصفیه‌کننده این بطری که از سه فیلتر برای تصفیه آب  از باکتری‌ها، فلزات سنگین و مواد شیمیایی مضر و بیمارستانی در قالب یک فیلتر تشکیل‌شده است، بر مبنای چرخش عمل تصفیه آب را انجام می‌دهد.
 
حسگرهای تعبیه‌شده در انتهای بطری نیز میزان  کربن‌های  آلی فعال، ذرات محلول، تیرگی و کدری آب و نیز دمای آب را آزمایش و اندازه‌گیری می‌کنند.
 
در آخر شارژ این بطری هوشمند نیز به‌آسانی انجام می‌پذیرد.
بیشتر بخوانید :

فیلم جذاب کارکرد این بطری هوشمند را در زیر مشاهده کنید.
 
 
   

 

00:00 02:05 02:05

 

 
 
لیوانی که تصفیه خانه همراه شماست + فیلم





تاریخ : شنبه 96/2/2 | 12:52 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()

برای رسیدن به جهانی زیباتر و به دور از آلودگی‌های زیست محیطی شرکتی اقدام به استفاده از زباله‌های پلاستیکی برای ساخت جاده‌ کرده است. جاده‌هایی که به خاطر خاصیت منحصر به فردشان تعمیر و نگهداری از آنها بسیار کم هزینه است.


در این سبک مفهومی قطعات خرد شده زباله‌های پلاستیکی فشرده می‌شوند و تحت حرارت به قطعات آسفالت تبدیل می‌شوند.

پلاستیک‌های بازیافتی ابتدا در صفحه های پیش ساخته فشرده می‌شوند، سپس این صفحات به طور مستقیم در محل نصب قرار می‌گیرند.

 هر صفحه در صورت خراب شدن و یا داشتن هرگونه ایراد به صورت جداگانه امکان تعویض اش وجود دارد، این صفحات سبک و البته تو خالی هستند که این امکان را به وجود می‌آورد که بتوان از فضای خالی درون آنها برای انتقال لوله‌های برق، آب و گاز استفاده شود.

 همچنین در زمان بارندگی آب از کناره و محفظه طراحی شده در آنها به سمت زمین هدایت می‌شود و به سرعت فضای داخل آنها خالی می‌شود، در واقع این پروفیل‌های آسفالت آب را  درون فضای خالی خود جذب می‌کنند و سپس آن را به داخل زمین هدایت می‌کنند، این موضوع باعث جلوگیری از وقوع سیل می‌شود.

قرار است این طرح مفهومی برای اولین بار در هلند تست شود.
   

 

00:00 01:16 01:16

 

دانلود فیلم
 
ساخت جاده‌هایی مقاوم با زباله‌های پلاستیکی + فیلم





تاریخ : شنبه 96/2/2 | 12:51 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()

دوربین های مداربسته که معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است در برخی مواقع با استفاده از مدل های مختلفی که در بازار موجود است ابزاری برای سوءاستفاده برخی باشد.

هرچند که کاربرد این دوربین ها صاحبان اماکن مختلف را از اتفاقات محیط پیرامون باخبر کرده و جلو بسیاری از اتفاقات ناگوار را خواهد گرفت اما در برخی مواقع نیز ممکن است این ابزار موثر برای پیشگیری از سرقت به وسیله ای برای سوءاستفاده برخی دیگر تبدیل شود.

در ادامه تصویری از مدل دوربین های مدار بسته را ببنید که به شکل پیچ طراحی شده و به راحتی قابل نصب است، البته باید گفت نصب دورین مداربسته در برخی از مکان ها منع قانونی دارد به همین دلیل است که در برخی از فضاهایی که مجهز به این دوربین ها هستند با نصب تابلو و یا برچسب افراد را از وجود دوربین مطلع می کنند.

گفتنی است اولین دوربین مدار بسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد.

مراقب این مدل از دوربین های مدار بسته باشید 
 
مراقب این مدل از دوربین های مدار بسته باشید 
مراقب این مدل از دوربین های مدار بسته باشید





تاریخ : شنبه 96/2/2 | 12:50 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.