', peelImage : 'http://rozup.ir/up/nightskin/Documents/peel_image.png', clickURL : 'http://danestanivasargarmi.parsiblog.com/', gaTrack : true, gaLabel : '#1 Stegosaurus', autoAnimate: true, debug : false }); });
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی سرگرم کننده و ورزشی King Of Dirt توسط رسانه جوان موبایل + دیتا

اگر شما هم از علاقه مندان ورزش دوچرخه سواری هستید برای پیشنهاد ویژه ای داریم. بازی اندروید King Of Dirt یکی از بازی های اندرویدی دوچرخه سواری و سرگرم کننده است که با نصب این بازی برروی موبایل ها و دستگاه های اندروید خود میتوانید رویای خود در دوچرخه سواری را به حقیقت تبدیل کنید.

در این بازی شما میتوانید دوچرخه خود را از بین 6 نوع دوچرخه افسانه ای BMX و MTB انتخاب کنید و مهارت های خود را در دوچرخه سواری به نمایش بگذارید. بعد از انتخاب دوچرخه و شخصی سازی آن باید در خیابان های شهر قدم بگذارید و حرکات نمایشی اجرا کنید، میتوانید در 5 موقعیت مختلف شرکت کنید که برای دوچرخه سواری در هر موقعیت به مهارت های خاصی نیاز دارید. علاوه بر دوچرخه ها میتوانید انواع اسکوترها را قفل گشایی کنید و در بازی شرکت کنید. با شرکت در رقابت های مولتی پلیر آنلاین میتوانید به مهارت های خود اضافه کنید. شما میتوانید با کسب امتیاز و پاداش های ویژه تجهیزات و لوازم ورزشی مانند لباس، کلاه و .. را بروز کنید. شما میتوانید براحتی بصورت اول شخص و سوم شخص کنترل دوچرخه خود را به دست بگیرید و از بازی لذت ببرید.

گرافیک خیره کننده HD، شبیه سازی بینظیر و واقع گرایانه دوچرخه سواری تمام آن چیزی است که در رویای خود به دنبال آن بودید. حال زمان آن است که رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید و یک دوچرخه سوار حرفه ای تبدیل شوید.

 

برخی از مهم ترین ویژگی های بازی اندروید King Of Dirt :

– گرافیک خیره کننده HD

– انتخاب دوچرخه از بین 6 نوع افسانه ای

– دوچرخه سواری در 5 مکان مختلف

– کنترل بازی بصورت اول شخص و سوم شخص

– اجرای حرکات نمایشی دوچرخه سواری

– شرکت در رقابت های مولتی پلیر آنلاین

– کسب امتیاز و بروز کردن تجهیزات ورزشی

– کنترل واقع گرایانه و حرکات طبیعی دوچرخه سواری

– افزاییش مهارت های دوچرخه سواری

 

بازی اندروید King Of Dirt شاهکار گرافیکی ساخت کمپانی WildLabs میباشد و تاکنون توانسته با کسب رتبه بالای 4?2 از 5?0 جایگاه خوبی در بین بازی های شبیه سازی و دوچرخه سواری دارد. لینک دانلود این بازی اندرویدی به همراه فایل دیتا دراختیار علاقه مندان قرار دارد.






تاریخ : یکشنبه 95/5/31 | 5:24 عصر | نویسنده : mohamad davodi | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.